Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2009 09:44 - ТО НЕ БИЛО ЧАК ТОЛКОВА СТРАШНО :)
Автор: andi2 Категория: Забавление   
Прочетен: 801 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2009 10:17


Mда , пролетта дойде вече. Присъствието и ,в ежедневието ни, е вече съвсем осезателно .Ще се появят щъркелите и с тях и първите бебенца  (честито на бъдещите майки).  Чудничко. Тъкмо решиш да поспиш малко повече и, някой ме бута и ми дърпа завивките . Отварям очи , гледам и не мога да повярвам -----> то било ........ слънцето. Аз пак се завивам , то пак дърпа. Завивам се , то си ги дърпа . Най -накрая се отказах . И си станах от моето убежище .В същия миг си помислих --------- тя зимата не беше толкова лоша . Като изключим някои мънички неудобства, като замръзналите ключалки сутрин, с нея нямах такива проблеми . Оставяше ме да спя ,колкото си искам . Въобще не ми се месеше. Даже ми казваше ----> спи си , спи си , и аз какво да правя , ами спях си . После шефа ми чете конско , че съм закъснявал . Аз му обеснявам , за какво става дума. Ама , вярва ли ми той . Викам му , а бе човек , зимата ми каза , че няма да имам проблеми , да си поспинкам повечко , ама той си знае своето . Какво да се прави ------- разни хора ,разни идеали. И така скъпи ми малки , големи и още по-големи блогъри и блогърки , нека да ценим всяко нещо в живота си .Утре може вече да си е отишло .  А ето ви едно хапче против пролетната умора -----> ТИНА ТЪРНАР!!!:)




Гласувай:
0



1. анонимен - "Утре може вече да си е отишло ."!!!!
27.03.2009 14:00
Казва ли ти някой...........
Много подходяща пролетна усмивка!!!
За песента-ЛЮБИМА!:)))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andi2
Категория: Други
Прочетен: 503194
Постинги: 175
Коментари: 1182
Гласове: 7680
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930